Bicepsový zdvih s velkou činkou nadhmatem

Pokud chcete mít svoje paže plně rozvinuté do každého detailu, musíte tento cvik zařazovat pravidelně do vašeho tréninku.

Dejte si tvaroh s kakaem

Neochucený tvaroh je nepoživatelný, proto zde uvádíme jednoduchý recept jak připravit velmi chutný tvaroh.

Kolik bílkovin pro růst vašich svalů?

Bílkoviny nebo také často nazývané proteiny, jsou důležitými stavebními látkami v lidském těle. Nás zde především zajímá jak je nejlépe využít pro rozvoj svalového potenciálu.

Jak na nejsilnější paže?

Silné vypracované paže budili od jak živa dojem síly a vitality. Budí respekt každého, kdo takový znak síly vlastní.

Objemový trénink pro mírně pokročilé - 3 dny

Objemový trénink na 3 dny je připraven pro ty, co mají čas jen na tři tréninky v týdnu. I třemi tréninky můžete výborně odcvičit celé tělo. Trénink si je možné vytisknout.

Jak na objem bicepsů?

Vypracovat si bicepsy láká snad každého. Pro některé to může být i jediný důvod, proč chodí do posilovny. Ale jak dosáhnout maximální objem bicáků?

Objemový trénink 4 x týdně (1. varianta)

Další objemový trénink pro pokročilé, který je rozdělen do čtyř tréninkových dnů. Trénink si je možné vytisknout.

Pomůže mi hladovka zhubnout?

Pomocí hladovky nezhubnete ani jeden gram tuku! Ano čtete dobře, nezhubnete ani gram tuku a přesto ručička váhy půjde dolů.

Somatotyp – Ektomorf

Ektomorf je štíhlý až hubený typ člověka s nízkou úrovní tělesného tuku. Mívá velké potíže s přibráním tělesné hmotnosti, proto musí více dbát na správné stravovací návyky než zbylé dva somatotypy.

Mistr estét Frank Zane

Frank Zane je velkou legendou kulturistiky konce 70. a začátku 80. let, přezdívaný Mistr estét či Mistr proporcí.

 

 

2018 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.