Články o fitness | Sportovní výživa

 

Kuřecí prsa na másle s cibulí

Kuřecí prsa opečená na cibulce, přelitá šťávou a zjemněná máslem. Vůně a chuť pokrmu jsou jemné po použitých surovinách a přísadách.

Arnold Schwarzenegger

Pro velký zájem o článek o Arnoldovi Schwarzeneggerovi jsme pro vás megačlánek doupravili a přidali další zajímavé fotografie.

Glykogen – zajistí váš objem !

Co je to glykogen a k čemu je dobrý by mělo zajímat všechny příznivce fitness, kteří se snaží nabrat svalovou hmotu a nebo se pokouší o redukci podkožního tuku.

Leh sed na zemi s rotací

Leh sed s rotací trupu je dalším cvikem jak lze cíleně procvičit přímí břišní sval s velkým zapojením šikmých svalů břišních.

Cviky pro objem tricepsů

Dnes si povíme o všech důležitých cvicích pro kvalitní procvičení Vašeho tricepsu. V podrobnějším popisu se dozvíte jaký cvik se hodí pro konkrétní svalovou část tricepsu.

Sacharidy - z čeho je brát?

Každý, kdo se snaží nabrat svalovou hmotu určitě přemýšlí o tom, které potraviny obsahují dostatek sacharidů. Dozvíte se zde co by a proč nemělo chybět ve vašem jídelníčku.

Shyby – král cviků

Shyby jsou králem cviků mezi cviky pro šíři zádových svalů. Kdo neshybuje, nemá široká záda.

Proč je dobré začít cvičit?

Pro člověka s kladným vztahem ke sportu je přirozené pravidelně sportovat. Někdo nemá ke sportu příliš blízko, tak se mu vyhýbá. Sport je přirozený pohyb, který člověka fyzicky i duševně uzdravuje.

Benchpress úzkým úchopem nadhmatem

Benchpress úzkým úchopem je tlakový cvik, který by měl patřit mezi vaše základní cviky, které cvičíte pro rozvoj tricepsů. Na osu si můžete naložit dostatečnou zátěž a sval tak pořádně zatížit.

Lze cíleně zeštíhlit určitou partii těla?

Chcete zeštíhlit například pouze vaše boky či stehna? Jestli je to možné a pokud ano, jak toho dosáhnout se dozvíte v tomto článku.

 

 

 

2017 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.