Otázky a odpovědi - suplementy!

Otázky a odpovedi se staly nedílnou součástí tohoto serveru o kulturistice a fitness, dnes se budeme věnovat přímo tématu suplementace.

Jak na lýtka?

Návod jak vybudovat základními cviky masivní tvarovaná lýtka.

Leh sed na zemi s rotací

Leh sed s rotací trupu je dalším cvikem jak lze cíleně procvičit přímí břišní sval s velkým zapojením šikmých svalů břišních.

Kuřecí prsa na houbách

Drobně krájená kuřecí prsa osmažená na cibuli a podušená se žampiony na másle. Vůně a chuť jsou jemné mírně po žampionech.

Objemový trénink 3 x týdně (1. varianta)

Další možná varianta objemového tréninku pro pokročilé na tři dny, trénink je sestaven z vybraných cviků, které výrazně napomáhají k růstu svalové hmoty.

Jak na nejsilnější paže?

Silné vypracované paže budili od jak živa dojem síly a vitality. Budí respekt každého, kdo takový znak síly vlastní.

Somatotypy aneb vaše tělesná stavba

Každý z nás má jinou postavu a tělesnou stavbu. Jak je to možné a čím se od sebe v tomto pohledu lišíme?

Gustavo Badell 2 dny před Mr. Olympia 07

Gustavo Badell má výbornou formu před letošní Olympií. Posuďte sami jeho jednotlivé svalové pózy a zatipujte si jak to vše na konec dopadne.

Přítahy velké činky k bradě

Přítahy velké činky k bradě je cvik, kterým procvičíte více svalů najednou – svalstvo ramen, trapézy a částečně bicepsy i předloktí.

Osobní trenér

Staňte se kvalitním a vyhledávaným trenérem ve vašem okolí. Nabízejte nadstandardní služby svým klientům, kteří vás budou všude doporučovat.

 

 

2018 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.