Články o fitness | Sportovní výživa

 

Alkohol a posilování

Často se ptáte jestli jedno pivo či více alkoholu požitý o víkendu zabraňuje svalovému růstu. V článku naleznete všechny odpovědi, na které se tolik tážete.

Mrtvý tah - technika správného provedení

Mrtvý tah patří mezi ty nejzákladnější cviky pro zvýšení síly a svalové hmoty. Při provádění tohoto cviku s těžkými váhami je však třeba bezpečně zvládat techniku tohoto cviku.

Somatotyp – Endomorf

Endomorfní typ sportovce má problémy s tukem. Růst svalové hmoty je celkem rychlý, ale většinou za cenu přibrání s tukovým podílem.

HCA - spalovač tuku

HCA je spalovač, který přijatou energii z cukrů neukládá ve formě podkožního tuk, ale přeměňuje sacharidy na glykogen - svalovou energii.

Štíhlé nohy - zadeček a stehna

Tento článek jsem připravil pro všechny ženy, které mají problémy s tvarováním a zeštíhlením zadečku a stehen.

Chcete mít široká ramena?

Vybudovat si široká ramena láká každého, kdo chodí do posilovny. Prakticky rozšířit ramena je však vetší problém než se může na první pohled zdát.

Kuřecí prsa na másle s cibulí

Kuřecí prsa opečená na cibulce, přelitá šťávou a zjemněná máslem. Vůně a chuť pokrmu jsou jemné po použitých surovinách a přísadách.

Kreatin – vše co potřebujete vědět

Snad nejosvědčenější a nejhojněji používaný doplněk stravy i profesionálními kulturisty. Každý kdo jen trochu cvičí jistě už o kreatinu slyšel.

Kuřecí prsa s grilovacím kořením

Kuřecí prsa okořeněná grilovacím kořením, přelitá šťávou, zjemněná máslem. Vůně a chuť pokrmu jsou jemné po použitých surovinách a přísadách.

První jídlo po tréninku bílkoviny nebo sacharidy?

Každý kdo se snaží shodit či přibrat svalovou hmotu, by měl vědět co má jeho první jídlo po tréninku obsahovat. Vysvětlení toho jakou stravu přijmout a proč se dozvíte zde.

 

 

2017 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.