Články o fitness | Sportovní výživa

 

Sparingpartner – tréninkový pomocník

Sparingpartner neboli tréninkový pomocník je důležitý člověk, se kterým si pomáháte při tréninku navzájem.

Nudličky z vepřového masa

Nudličky z vepřového masa smažené a podušené na cibuli s výraznější slanou chutí a vůní po grilovacím koření, zjemněné máslem.

Hovězí steak

Hovězí steak připravený z čerstvého hovězího masa propečený doměkka. Typická vůně a chuť pečeného hovězího masa dochuceného sojovou omáčkou.

Chci nabrat více hmoty, ale jak na to?

Cvičíte několik měsíců, podařilo se vám přibrat nějaké to kilo svalové hmoty navíc? Jste celkově spokojeni, ale další přírůstky se již nedaří. Prolomte stagnaci a porostete.

Francouzský tah v leže s velkou činkou

Francouzský tah s velkou nebo s jednoruční činkou patří mezi cvičenci k oblíbeným cvikům pro rychlý rozvoj tricepsů.

Smažený losos

Jemné lososí maso osmažené na oleji, vůně a chuť po grilovacím koření a soli. Rybí chuť je vyvážena citrónovou šťávou a sojovou omáčkou. Pokrm dostává jemnou chuť po použitých přísadách.

Trénink pro začátečníky na 2 dny

Pokud jste odcvičili svůj první trénink pro úplné začátečníky, přejděte k novému zde představenému tréninku, který bude svým složením již odlišný a technicky náročnější.

Benchpress úzkým úchopem nadhmatem

Benchpress úzkým úchopem je tlakový cvik, který by měl patřit mezi vaše základní cviky, které cvičíte pro rozvoj tricepsů. Na osu si můžete naložit dostatečnou zátěž a sval tak pořádně zatížit.

Domácí trénink I. – stačí základní vybavení

Často se ptáte, jak by měl vypadat domácí trénink. Tyto dotazy se dají rozdělit na dvě skupiny: na dotazy, kdy doma nemáte žádné vybavení a na dotazy, kdy disponujete základním vybavením.

Cviky pro objem bicepsů

Pokud chcete rozvíjet svoje bicepsy, musíte znát základní rozdíly mezi cviky, které používáte v tréninku bicepsových svalů a dobře těchto znalostí využít ve svůj prospěch.

 

 

 

2017 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.