Tréninkové plány od čtenářů

Vytvoř si vlastní posilovací trénink.
Podrob ho zde diskuzi.

 Hledám parťáka na sport

 Nabídky práce ve fitku

REKLAMA

 

Stagnace - chci zase začít růst

Stagnace je stav, kdy se nezlepšujete, nepřibíráte na váze a ani silové výkony nejdou nahoru. Důvodů může být mnoho, nejdříve je nutné určit podstatu problému a potom hledat vhodné řešení.

Vejce zapečená se šunkou

Asi nejznámější pokrm z vajec ochucený šunkou, s typickou chutí po vejcích.

Otázky a odpovědi - suplementy!

Otázky a odpovedi se staly nedílnou součástí tohoto serveru o kulturistice a fitness, dnes se budeme věnovat přímo tématu suplementace.

Problémy s klouby (menisky a disky)

Máte bolavé klouby, víte proč? Co děláte špatně? Používáte kloubní výživu?

Mrtvý tah - technika správného provedení

Mrtvý tah patří mezi ty nejzákladnější cviky pro zvýšení síly a svalové hmoty. Při provádění tohoto cviku s těžkými váhami je však třeba bezpečně zvládat techniku tohoto cviku.

Aljašská treska smažená

Aljašská treska obalená ve vejcích a ve strouhance. Maso je měkké a jemně osmažené do zlatavé barvy. Treska je dobře prosmažená, voní a chutná po použitých surovinách.

Měřte svoje svaly

Vaše pokroky můžete sledovat několika způsoby. Vážením, měřením či pohledem do zrcadla. Váha může napomoci těm, kteří radikálně nabírají, či radikálně hubnou.

Vše o vitamínu C

Použití vitamínu C v kulturistice a fitness. Seznam přírodních zdrojů vitamínu C. Dávkování vitamínu C.

Trénink pro úplné začátečníky 3. možnost

Třetí možnost je používána málo, ale přitom je pro naprosté začátečníky nejvýhodnější. Začátečníci tomuto tréninku příliš nedůvěřují, jelikož do tréninku nejsou zařazeny všechny svalové skupiny.

Tlaky s jednoručkami na rovné lavici

Tlaky v leže s jednoručními činkami rozvíjí celkově prsní svalstvo. Výhodou oproti benchpressu je u tohoto cviku delší dráha pohybu.

Proč je dobré začít cvičit?

Pro člověka s kladným vztahem ke sportu je přirozené pravidelně sportovat. Někdo nemá ke sportu příliš blízko, tak se mu vyhýbá. Sport je přirozený pohyb, který člověka fyzicky i duševně uzdravuje.

Francouzský tah v leže s jednoručkami

Další cvik, kterým procvičíte svalstvo zadní části paže. Francouzský tah v leže s jednoručkami můžete využít jako náhradu francouzského tahu s velkou činkou.

Rozpažování s jednoručkami

Jeden z nejlepších cviků pro rozvoj šíře vašich ramen, tímto cvikem rozvíjíte střed ramen. Rozpažky by neměli chybět ve vašem tréninku ramen.

Pyramidou za sílou a objemem

Pyramida je osvědčená tréninková metoda, kterou je nutné zprávně používat a klesat s počty opakování podle tabulek v článku.

Objemový trénink pro mírně pokročilé - 4 dny

Trénink na 4 dny je časově dosti náročný, ale za to máte více času se zaměřit na jednotlivé svalové skupiny, které můžete více zatížit.

Po Vánocích zpět do formy!

Skončili Vánoční svátky a vy máte pocit, že jste zase o něco těžší a chcete s tím něco udělat? Právě pro vás je připraven speciální povánoční trénink, který vám pomůže efektivně zhubnout.

Strečink ramenních svalů

Strečink ramenních svalů je často opomíjen nebo pouze odbyt kroužením paží do předu a do zadu. Zkuste věnovat více minut před tréninkem také strečinku ramen.

Strečink hýžďových svalů

Protahování hýžďových svalů by mělo být spojeno se strečinkem spodní části těla.

Dřepy – otázky a odpovědi

Cvičíte rádi ve fitku dřepy nebo o nich teprve uvažujete? V obou případech si přečtěte následující řádky, které vás pomohou nasměrovat, ke správné technice provedení cviku a ukáží jeho výhody a rizika.

Shyby – král cviků

Shyby jsou králem cviků mezi cviky pro šíři zádových svalů. Kdo neshybuje, nemá široká záda.

Strečink - zadní část stehna (hamstringy)

Tak jako strečink přední části stehna (kvadricepsu) je i strečink zadní části stehna (hamstringy) základem pro budování kvalitní svalové hmoty.

Tlak s velkou činkou před hlavou v sedě

Tlaky ramen před hlavou vsedě budují skvěle především hmotu přední části ramen. Cvik je vhodný pro pokročilé cvičence.

Smažený kuřecí řízek

Řízek z kuřecích prsou usmažený do nazlátlé barvy. Maso je dokonale propečené, měkké a vláčné. Vůně a chuť jsou typické smaženým jídlům.

Unilaterální trénink

Máte problém rozvinout určitou svalovou partii? Zkuste Unilaterální trénink, kterým se zaměříte na vaše slabiny a změníte je během krátké doby k nepoznání.

Cviky pro objem tricepsů

Dnes si povíme o všech důležitých cvicích pro kvalitní procvičení Vašeho tricepsu. V podrobnějším popisu se dozvíte jaký cvik se hodí pro konkrétní svalovou část tricepsu.

Zvedání ramen s velkou činkou za tělem

Zvedání ramen s velkou činkou za tělem je další variantou jak procvičit trapézové svaly z jiného úhlu.

Kuřecí prsa se zeleninou

Kuřecí maso krájené na menší kousky, osmahnuté s cibulí a podušené s kořenovou zeleninou a máslem. Vůně a chuť jsou výrazné po použitých surovinách a přísadách.

První jídlo po tréninku bílkoviny nebo sacharidy?

Každý kdo se snaží shodit či přibrat svalovou hmotu, by měl vědět co má jeho první jídlo po tréninku obsahovat. Vysvětlení toho jakou stravu přijmout a proč se dozvíte zde.

Prevence poranění pohybového systému

Bolesti páteře se často objevují u většiny z nás. Ve většině případů se jedná o vrozené dispozice, které jsou podporovány nesprávnou chůzí, držením těla a sedavým zaměstnáním.

Otázky a odpovědi pro ženy

Nejčastější dotazy, které si především kladou ženy v začátcích pravidelného cvičení, ale i ty, které návštěvu fitka přijmuli již jako svojí nezbytnou součást fyzické péče o své tělo.

REKLAMA

 

www.levne-proteiny.cz www.jagrfit-sport.cz www.fitness-praha.com www.posilovani-fitness.eu/