Tréninkové plány od čtenářů

Vytvoř si vlastní posilovací trénink.
Podrob ho zde diskuzi.

 Hledám parťáka na sport

 Nabídky práce ve fitku

REKLAMA

 

Chci nabrat více hmoty, ale jak na to?

Cvičíte několik měsíců, podařilo se vám přibrat nějaké to kilo svalové hmoty navíc? Jste celkově spokojeni, ale další přírůstky se již nedaří. Prolomte stagnaci a porostete.

Přehled suplementů a jejich správné užívání

Žádný doplněk nedokáže plnohodnotně zastoupit pevnou stravu, která je základem v kulturistickém jídelníčku. Doplňky výživy jsou pro tělo další zdroj živin, které vhodně doplňují pevnou stravu.

Přítahy velké činky k bradě

Přítahy velké činky k bradě je cvik, kterým procvičíte více svalů najednou – svalstvo ramen, trapézy a částečně bicepsy i předloktí.

Rozpažování v předklonu

Rozpažování v předklonu je cvik, který působí na zadní část deltů, které bývají při tréninku ramen často přehlíženy.

Vejce - urychlí nárůst svalové hmoty

Slepičí vejce byli již několikrát zavrhnuty, což bylo na škodu. Vyhazování vaječných žloutků je velikým omylem ve výživě sportovců. Uvnitř tabulka výživových hodnot ve vejcích.

Aerobní aktivita – hubnutí, vyrýsování

S názvem aerobní aktivita jste se určitě již setkali v různých článcích o hubnutí či v časopisech zabývající se sportovní aktivitou.

Otázky a odpovědi pro ženy

Nejčastější dotazy, které si především kladou ženy v začátcích pravidelného cvičení, ale i ty, které návštěvu fitka přijmuli již jako svojí nezbytnou součást fyzické péče o své tělo.

Bicepsový zdvih s jednoručkami v sedě

Tímto cvikem můžete před unavit bicepsy před cviky s velkou tyčí. Nebo naopak tento cvik použít až na závěr procvičování bicepsu. Dorazíte svaly a přinutíte je tak k maximálnímu růstu.

Zvedání ramen ve stoji s jednoručkami

Vystupující trapézové svaly snad lákají každého příznivce fitness. Jediným způsobem jak tuto svalovou partii rozvinou je používání zdvihů ramen s jednoručkami či s velkou činkou.

Creatin – pravda o Creatinu!

Znáte vlastnosti Creatinu dobře? Nepodceňujte ani nepřeceňujte tento výrobek ve své suplementaci. Zkuste Creatin spojit s dávkováním Glutaminu.

Francouzský tah v leže s velkou činkou

Francouzský tah s velkou nebo s jednoruční činkou patří mezi cvičenci k oblíbeným cvikům pro rychlý rozvoj tricepsů.

Prevence bolestí kloubů

Pro preventivní užívání kloubní výživy jsou vhodné přípravky založené na hydrolyzovaném kolagenu, který vyživuje chrupavky, vazy a celý kloubní aparát.

Kuřecí prsa se zeleninou

Kuřecí maso krájené na menší kousky, osmahnuté s cibulí a podušené s kořenovou zeleninou a máslem. Vůně a chuť jsou výrazné po použitých surovinách a přísadách.

Jak na vnitřní část hrudníku?

Vnitřní část prsních svalů často zaostává za rozvojem prsního svalu v místech jeho úponu.

Čočková polévka

Čočka je bohatá na rostlinné bílkoviny. Čočkou zlepšíte pestrost vaší stravy. Čočka se dá připravit jako samostatný chod, či jako polévka, kdy nepůsobí nadýmavě.

Leh sed s nohama na lavici

Leh sed s nohami na lavici rozvíjí celou břišní stěnu. Cvik můžete provádět v posilovně nebo doma se zvednutými nohami na lavici či židli.

Otázky a odpovědi

V diskuzním fóru máte možnost pokládat otázky, na které je vám odpovídáno. Z těchto vašich otázek byli nějaké vytaženy a vznikl tím tento článek

Tlak s velkou činkou před hlavou v sedě

Tlaky ramen před hlavou vsedě budují skvěle především hmotu přední části ramen. Cvik je vhodný pro pokročilé cvičence.

Hovězí steak

Hovězí steak připravený z čerstvého hovězího masa propečený doměkka. Typická vůně a chuť pečeného hovězího masa dochuceného sojovou omáčkou.

Objemový trénink pro mírně pokročilé - 3 dny

Objemový trénink na 3 dny je připraven pro ty, co mají čas jen na tři tréninky v týdnu. I třemi tréninky můžete výborně odcvičit celé tělo. Trénink si je možné vytisknout.

Problémy s klouby (menisky a disky)

Máte bolavé klouby, víte proč? Co děláte špatně? Používáte kloubní výživu?

Bicepsový zdvih s velkou činkou podhmatem

Bicepsový zdvih s velkou činkou podhmatem je základní cvik pro budování svalové hmoty paží, především se jedná o rozvoj hmoty „bicepsu“ dvojhlavého svalu pažního.

Super set - tréninková metoda

Supersety jsou další tréninkovou metodou, kterou si lidé často pletou se supersériemi. Snad pro snadno zaměnitelný název, přičemž jsou tyto dvě tréninkové metody od sebe značně odlišné.

Osobní trenér

Staňte se kvalitním a vyhledávaným trenérem ve vašem okolí. Nabízejte nadstandardní služby svým klientům, kteří vás budou všude doporučovat.

Otázky a odpovědi - suplementy!

Otázky a odpovedi se staly nedílnou součástí tohoto serveru o kulturistice a fitness, dnes se budeme věnovat přímo tématu suplementace.

Vejce zapečená se šunkou

Asi nejznámější pokrm z vajec ochucený šunkou, s typickou chutí po vejcích.

Strečink ramenních svalů

Strečink ramenních svalů je často opomíjen nebo pouze odbyt kroužením paží do předu a do zadu. Zkuste věnovat více minut před tréninkem také strečinku ramen.

Odpočinek mezi sériemi

Délka odpočinku mezi sériemi závisí především na tréninkové intenzitě, která je odpovědná za vaše silové a svalové přírůstky.

Štíhlé nohy - zadeček a stehna

Tento článek jsem připravil pro všechny ženy, které mají problémy s tvarováním a zeštíhlením zadečku a stehen.

Správná délka tréninku

Délka jedné tréninkové jednotky je velmi důležitá pro vaše úspěchy v posilovně. Jestliže budete cvičit krátce či naopak příliš dlouho, budete zbytečně brzdit svůj svalový růst.

REKLAMA

 

www.levne-proteiny.cz www.jagrfit-sport.cz www.fitness-praha.com www.posilovani-fitness.eu/