Články o fitness | Sportovní výživa

 

Vaječná omeleta s hráškem

Omelety se dají připravit na mnoho způsobů. Příprava omelety s hráškem je chutnou a jednoduchou snídaní, kterou připravíte za několik málo minut.

Redukční trénink A, B varianta II.

Redukční trénink je zaměřen na celé tělo, je rozdělen do dvou dnů a je určen pro pokročilé začátečníky. Trénink budete cvičit systémem 1 + 2. tzn. jeden den trénink + dva dny volna.

Nebezpečné cviky – příčiny zranění

Obecně lze říci, že cviky nebezpečné nejsou. Jsou pouze nezkušení, neopatrní a neponaučitelní lidé, kteří dokáží z výborných cviků udělat cviky vysoce rizikové.

Cviky pro objem tricepsů

Dnes si povíme o všech důležitých cvicích pro kvalitní procvičení Vašeho tricepsu. V podrobnějším popisu se dozvíte jaký cvik se hodí pro konkrétní svalovou část tricepsu.

Kdy je čas na změnu tréninku?

Na otázku jak často měnit trénink, není až tak jednoznačná odpověď. Především záleží na vyspělosti cvičence a typu používaného tréninku.

Nepodceňujte příjem Aminokyselin

Proč vlastně investovat peníze do aminokyselin a jaké aminokyseliny jsou nejlepší pro rychlé nabírání svalové hmoty? Naleznete zde základní informace o aminokyselinách.

Přetrénování – ztráta svalové hmoty

Do stavu přetrénování se často dostávají silně motivovaní jedinci, kteří tréninku věnují dostatek svého času. Mají dobré výživové zvyklosti a dělají vše proto, aby se stále zlepšovali.

Zvedání ramen s velkou činkou za tělem

Zvedání ramen s velkou činkou za tělem je další variantou jak procvičit trapézové svaly z jiného úhlu.

Jak na objem zádových svalů

Zádové svaly patří do skupiny největších svalů lidského těla. Bývají často zanedbavány, nejspíš proto, že si na ně nevidíme, tak jako na prsní svaly. Přitom jejich posilování výrazně zlepší postavu.

Trénink pro úplné začátečníky 1. možnost

Každý trenér má své určité metody, které preferuje a používá při sestavování tréninků. Proto se podíváme na tři základní a nejvíce používané možnosti.

 

 

2017 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.