Jak na nejsilnější paže?

Silné vypracované paže budili od jak živa dojem síly a vitality. Budí respekt každého, kdo takový znak síly vlastní.

Jay Cutler 4 dny před Olympií!

Poslední dostupné fotky Mr. Olympie 06 Jaye Cutlera 4 dny před samotnou soutěží. Mužská kategorie Mr. Olympia 07 vypukne v sobotu, 29. září.

Francouzský tah v leže s jednoručkami

Další cvik, kterým procvičíte svalstvo zadní části paže. Francouzský tah v leže s jednoručkami můžete využít jako náhradu francouzského tahu s velkou činkou.

Cviky pro objem bicepsů

Pokud chcete rozvíjet svoje bicepsy, musíte znát základní rozdíly mezi cviky, které používáte v tréninku bicepsových svalů a dobře těchto znalostí využít ve svůj prospěch.

Oběd a večeře pro přibrání

Pokud chcete nabrat svalovou hmotu je nutné dodržovat pravidelné příjmy stravy, jednotlivé denní chody mezi sebou musejí mít tedy svá pravidla. Jak by měli vypadat vaše obědy a večeře?

Tlaky ramen s jednoručkami

Tlaky s jednoručními činkami patří mezi základní cviky pro rozvoj deltových svalů. Vysvětlíme si správnou techniku cviku a popíšeme zde časté chyby při jeho cvičení.

Fotogalerie Jay Cutler – Mr. Olympia 2007

Jay Cutler letos potvrdil, že je nejlepším kulturistou planety a nechal za sebou znovu Ronnieho Colemana, který skončil až na 4 místě.

Benchpress úzkým úchopem nadhmatem

Benchpress úzkým úchopem je tlakový cvik, který by měl patřit mezi vaše základní cviky, které cvičíte pro rozvoj tricepsů. Na osu si můžete naložit dostatečnou zátěž a sval tak pořádně zatížit.

Benchpress

Benchpress je nejznámějším a jistě i nejúčinnějším cvikem pro rozvinutí objemu prsních svalů.

Přehled suplementů a jejich správné užívání

Žádný doplněk nedokáže plnohodnotně zastoupit pevnou stravu, která je základem v kulturistickém jídelníčku. Doplňky výživy jsou pro tělo další zdroj živin, které vhodně doplňují pevnou stravu.

 

 

2018 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.