Tipy pro vaše ramena

Ženy ramena příliš neprocvičují, protože se domnívají, že to není nutné. Více se zaměřují na stehna a boky, ale ramena úmyslně zapomínají zatěžovat což je škoda.

Zvedání ramen ve stoji s velkou činkou

Zvedání ramen ve stoji s velkou činkou patří mezi základní cviky budující svalovou hmotu trapézů. Po zařazení tohoto cviku do tréninku dostávají trapézové svaly potřebný impuls k růstu.

Dejte si tvaroh s kakaem

Neochucený tvaroh je nepoživatelný, proto zde uvádíme jednoduchý recept jak připravit velmi chutný tvaroh.

Tlaky s jednoručkami hlavou nahoru

Jestliže nemůžete nabrat svalovou hmotu na horní části hrudníku, zařaďte do tréninku tlaky s jednoručkami na šikmé lavici hlavou nahoru.

Francouzský tah v leže s jednoručkami

Další cvik, kterým procvičíte svalstvo zadní části paže. Francouzský tah v leže s jednoručkami můžete využít jako náhradu francouzského tahu s velkou činkou.

Měřte svoje svaly

Vaše pokroky můžete sledovat několika způsoby. Vážením, měřením či pohledem do zrcadla. Váha může napomoci těm, kteří radikálně nabírají, či radikálně hubnou.

Posilovací stroje ve vašem tréninku

Ten kdo vstoupí poprvé do posilovny, je určitě překvapen masou strojů, které vypadají jako příšery z nějakého sci-fi filmu.

Kuřecí prsíčka s broskvemi

Kuřecí prsa s broskví je další jednoduchý recept, který každý zvládne. Kuřecí prsa obložená broskvemi jsou podušená na másle, což dodává pokrmu lehkou chuť.

Čočková polévka

Čočka je bohatá na rostlinné bílkoviny. Čočkou zlepšíte pestrost vaší stravy. Čočka se dá připravit jako samostatný chod, či jako polévka, kdy nepůsobí nadýmavě.

Tipy pro pevné paže - tricepsy

Nezaměřujte se jenom na spodní část vašeho těla, procvičujte pravidelně svalstvo paží. Bez pevných paží, vaše postava nebude vyvážená, proč tělo s pevným zadečkem nepřivést k dokonalosti!

 

 

2018 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.