Melvin Anthony 2 týdny před Mr. Olympia 07

14. září se konala soutěž Atlantic City Pro v USA, kde Melvin Anthony předvedl svojí formu dva týdny před Mr. Olympia 07, které se bude účastnit.

Vláknina, myslíte na ni?

Sportovci se soustředí hlavně na tréninkové a závodní výkony. Strava se u sportovců stává důležitým faktorem k dosažení úspěchu. Jak vypadá vaše strava? 2g bílkovin a co vláknina!

Mrtvý tah

Mrtvý tah patří mezi ty nejzákladnější cviky pro zvýšení síly a svalové hmoty. Při provádění tohoto cviku s těžkými váhami je však třeba bezpečně zvládat techniku tohoto cviku.

Aljašská treska smažená

Aljašská treska obalená ve vejcích a ve strouhance. Maso je měkké a jemně osmažené do zlatavé barvy. Treska je dobře prosmažená, voní a chutná po použitých surovinách.

Jak na vnitřní část hrudníku?

Vnitřní část prsních svalů často zaostává za rozvojem prsního svalu v místech jeho úponu.

German Volume Training

German Volume Training neboli zkráceně GVT je nový tréninkový systém, vyzkoušený již řadou známých i neznámých kulturistů po celém světě a to s výraznými výsledky.

Objemový trénink pro mírně pokročilé - 4 dny

Trénink na 4 dny je časově dosti náročný, ale za to máte více času se zaměřit na jednotlivé svalové skupiny, které můžete více zatížit.

Objemový trénink 3 x týdně (1. varianta)

Další možná varianta objemového tréninku pro pokročilé na tři dny, trénink je sestaven z vybraných cviků, které výrazně napomáhají k růstu svalové hmoty.

Jak na lýtka?

Návod jak vybudovat základními cviky masivní tvarovaná lýtka.

Osobní trenér

Staňte se kvalitním a vyhledávaným trenérem ve vašem okolí. Nabízejte nadstandardní služby svým klientům, kteří vás budou všude doporučovat.

 

 

2018 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.