Články o fitness | Sportovní výživa

 

Bicepsový zdvih s velkou činkou nadhmatem

Pokud chcete mít svoje paže plně rozvinuté do každého detailu, musíte tento cvik zařazovat pravidelně do vašeho tréninku.

Přítahy velké činky k bradě

Přítahy velké činky k bradě je cvik, kterým procvičíte více svalů najednou – svalstvo ramen, trapézy a částečně bicepsy i předloktí.

Kvalifikace žen na Figure Olympia 07

Momentální kvalifikace nabízí 23 závodnic, které budou bojovat o nejlepší umístění na stupni vítězů 28. září v Las Vegas v Nevadě.

Mrtvé tahy pro pevný zadeček

Senzační tajná zbraň na propracování vašeho zadečku. Jeden z nejúčinnějších cviků pro spodní partie těla. Máte stále problémy vytvarovat vaše pozadí. Procvičujete neustále zadeček?

Nejste štíhlá – zkuste rotoped

Chcete zhubnout, ale nevíte jak na to? Nechce se vám do posilovny? Zkuste si pořídit rotoped, který vám v tom pomůže.

Zastavuje cvičení růst?

Často kladená otázka, na kterou není snadné nalézt správnou odpověď. Kde je pravda? Zastavuje cvičení růst anebo nezastavuje?

Aerobní aktivita – hubnutí, vyrýsování

S názvem aerobní aktivita jste se určitě již setkali v různých článcích o hubnutí či v časopisech zabývající se sportovní aktivitou.

German Volume Training

German Volume Training neboli zkráceně GVT je nový tréninkový systém, vyzkoušený již řadou známých i neznámých kulturistů po celém světě a to s výraznými výsledky.

Cviky pro objem tricepsů

Dnes si povíme o všech důležitých cvicích pro kvalitní procvičení Vašeho tricepsu. V podrobnějším popisu se dozvíte jaký cvik se hodí pro konkrétní svalovou část tricepsu.

Somatotyp – Endomorf

Endomorfní typ sportovce má problémy s tukem. Růst svalové hmoty je celkem rychlý, ale většinou za cenu přibrání s tukovým podílem.

 

 

2017 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.