Rubrika: Pokročilý

  Objemový jídelníček Ronniho Colemana

Nedávno Ronnie Coleman zveřejnil svůj objemový jídelníček, který používal k přípravě na soutěž Mr. Olympia 2006, která je pro kulturisty největším svátkem.

Je to nejsledovanější a nevýznamnější soutěž, která určí krále kulturistiky pro daný rok. Sice letos Ronnie nevyhrál a nepřidal deváté prvenství, ale připravuje se na nový ročník Mr. Olympia 2007, kdy chce svůj titul získat bezpodmínečně zpět!

Jak objemový jídelníček Ronnieho vypadá? Až si budete pročítat skladbu a především množství jednotlivých denních chodů, bude vám jasné, proč se tělesná váha Ronnieho v objemu pohybuje kolem 150Kg a na soutěži Ronnie předvádí 132Kg čisté svalové hmoty.

U Ronnieho Colemana je zvykem pečlivě dodržovat přesně svůj navrhnutý jídelníček, který mu sestavuje jeho osobní dietolog Chad Nicholls, který dobře ví co je pro Ronnieho nejlepší.

To že Ronnie pečlivě dodržuje svůj jídelníček se ukázalo i při exibičním vystoupení v Praze, kdy po své exibici před fanoušky neodešel na raut jako většina přítomných v sálu, ale dal si kuřecí prsa vařené na vodě s rýží a s kečupem, protože ho ještě čekalo exibiční vystoupení na Slovensku, které bylo jen jedno z mnoha, na kterém v Evropě vystoupil po Mr. Olympii 2006.

Věřte nebo ne, ale forma Ronnieho mnoho týdnů po Mr.Olympia, kde skončil jako druhý, byla překvapivě velmi dobrá. Jeho váha byla stejná jako na Mr. Olympia 2006, tedy 132Kg s velice dobrou vyrýsovaností.

Fotky a video můžete vidět zde:

» Ronnie Coleman v Praze - Foto I.
» Ronnie Coleman v Praze - Foto II.
» Ronnie Coleman na Mr. Olympia 2006 - Video

Objemový jídelníček Ronnieho Colemana pro rok 2007

1. Jídlo
12 vaječných bílků 2 celá vejce
Ovesné vločky 300g
Koktejl s převahou proteinů

2. Jídlo
Kardio trénink 45 minut

3. Jídlo
Kuřecí prsa 200g
Rýže 100g se zeleninou

4. Jídlo
Koktejl s převahou proteinů

5. Jídlo
Kuřecí prsa 200g
Rýže 100g

Posilovací trénink

6. Jídlo
Koktejl s převahou sacharidů

7. Jídlo
Hovězí steak 250g
S těstovinami 120g

8. Jídlo
Kuřecí prsa 200g se zeleninou

9. Jídlo
Koktejl s převahou proteinů

10. Jídlo – na noc
Koktejl s převahou proteinů

K tomuto jídelníčku Ronnie vypije 8 – 10 litrů vody denně. Z doplňků výživy Ronnie užívá převážně Cell mass, Nitrix, No Explode a to vše od firmy BSN. Pro zpestření si Ronnie občas dá kousek pizzi, kterou má rád. Sladkosti a alkohol vůbec Ronnie nezná.

Ve dnech volna, tedy ve dni bez posilovacího tréninku Ronnie zařazuje 2x denně aerobní trénink: ráno 45 minut (běhací pás) a večer 45 minut (steper).

Použití jiných než legálních suplementů Ronnie neuvedl.

Objemový jídelníček pro pokročilé najdete zde: » Nabírací jídelníček

 

 

2017 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.