Úvod | Práce ve fitness | Diskuzní fórum

Tréninky

REKLAMA

 

Trénink pro úplné začátečníky 1. možnost

Každý trenér má své určité metody, které preferuje a používá při sestavování tréninků. Proto se podíváme na tři základní a nejvíce používané možnosti.

Domácí trénink I. – stačí základní vybavení

Často se ptáte, jak by měl vypadat domácí trénink. Tyto dotazy se dají rozdělit na dvě skupiny: na dotazy, kdy doma nemáte žádné vybavení a na dotazy, kdy disponujete základním vybavením.

Silově kulturistický trénink

Hledáte stále trénink, který by zaručil objem vašim svalům? Jestliže ano, přestaňte hledat jeden jediný trénink, který vlastně ani neexistuje. Trénink si je možné vytisknout.

Trénink pro úplné začátečníky 2. možnost

Druhá možnost bude pro někoho možná více zábavným tréninkem. Trénink je opět rozdělený na trénink A a B, kdy v tréninku A začínáte cvičit od shora dolů a v tréninku B od zdola (od nohou) na horu.

Trénink pro úplné začátečníky 3. možnost

Třetí možnost je používána málo, ale přitom je pro naprosté začátečníky nejvýhodnější. Začátečníci tomuto tréninku příliš nedůvěřují, jelikož do tréninku nejsou zařazeny všechny svalové skupiny.

Domácí trénink II. – stačí základní vybavení

Článek je dalším pokračováním série domácích tréninků, které si tolik žádáte. V domácím tréninku I. jsme se zaměřili na jeden tréninkový den. Nyní si trénink rozdělíme do dvou dnů.

Trénink pro začátečníky na 2 dny

Pokud jste odcvičili svůj první trénink pro úplné začátečníky, přejděte k novému zde představenému tréninku, který bude svým složením již odlišný a technicky náročnější.

Objemový trénink pro mírně pokročilé - 4 dny

Trénink na 4 dny je časově dosti náročný, ale za to máte více času se zaměřit na jednotlivé svalové skupiny, které můžete více zatížit.

Domácí trénink III. – stačí základní vybavení

Trénink je určen těm, kteří nechtějí nebo nemůžou z různých důvodů chodit do posilovny a mají doma základní vybavení, se kterým jsou schopni odcvičit trénink celého těla. Trénink si je možné vytisknout.

Objemový trénink pro mírně pokročilé - 3 dny

Objemový trénink na 3 dny je připraven pro ty, co mají čas jen na tři tréninky v týdnu. I třemi tréninky můžete výborně odcvičit celé tělo. Trénink si je možné vytisknout.

Objemový trénink 3 x týdně (2. varianta)

Další praktický trénink pro pokročilé s částečným zařazením pyramidové metody u vybraných cviků. Trénink si je možné vytisknout.

Strana:  1 | 2

REKLAMA

 

 

www.levne-proteiny.cz www.jagrfit-sport.cz www.fitness-praha.com www.posilovani-fitness.eu/