Úvod | Práce ve fitness | Diskuzní fórum

Cviky

REKLAMA

 

Tlaky s jednoručkami na rovné lavici

Tlaky v leže s jednoručními činkami rozvíjí celkově prsní svalstvo. Výhodou oproti benchpressu je u tohoto cviku delší dráha pohybu.

Přítahy velké činky k bradě

Přítahy velké činky k bradě je cvik, kterým procvičíte více svalů najednou – svalstvo ramen, trapézy a částečně bicepsy i předloktí.

Přítahy jednoručky v předklonu

Přítahy jednoručky v předklonu se liší od ostatních cviků na zádové svaly tím, že cvičíte se zaměřením na jednu stranu těla. Procvičíte nejdříve jednu a následně druhou část širokého svalu zádového.

Zvedání ramen ve stoji s velkou činkou

Zvedání ramen ve stoji s velkou činkou patří mezi základní cviky budující svalovou hmotu trapézů. Po zařazení tohoto cviku do tréninku dostávají trapézové svaly potřebný impuls k růstu.

Zvedání ramen ve stoji s jednoručkami

Vystupující trapézové svaly snad lákají každého příznivce fitness. Jediným způsobem jak tuto svalovou partii rozvinou je používání zdvihů ramen s jednoručkami či s velkou činkou.

Tlak s velkou činkou před hlavou v sedě

Tlaky ramen před hlavou vsedě budují skvěle především hmotu přední části ramen. Cvik je vhodný pro pokročilé cvičence.

Tlaky s jednoručkami hlavou nahoru

Jestliže nemůžete nabrat svalovou hmotu na horní části hrudníku, zařaďte do tréninku tlaky s jednoručkami na šikmé lavici hlavou nahoru.

Mrtvý tah - technika správného provedení

Mrtvý tah patří mezi ty nejzákladnější cviky pro zvýšení síly a svalové hmoty. Při provádění tohoto cviku s těžkými váhami je však třeba bezpečně zvládat techniku tohoto cviku.

Rozpažky s jednoručkami na rovné lavici

Rozpažování s jednoručkami je spíše cvik tvarovací, nikoli objemový. Proto je nutné při cvičení používat nízkou tréninkovou váhu.

Francouzský tah v sedě s jednoručkou

Francouzský tah v sedě s jednoručkou je další variantou francouzských tahů na procvičení tricepsových svalů.

Benchpress hlavou dolů

Benchpress hlavou dolů rozvíjí celý prsní sval se zaměřením na spodní část prsních svalů.

Strana:  12 | 3

REKLAMA

 

 

www.levne-proteiny.cz www.jagrfit-sport.cz www.fitness-praha.com www.posilovani-fitness.eu/