Cviky

REKLAMA

 

Bicepsový zdvih s velkou činkou podhmatem

Bicepsový zdvih s velkou činkou podhmatem je základní cvik pro budování svalové hmoty paží, především se jedná o rozvoj hmoty „bicepsu“ dvojhlavého svalu pažního.

Rozpažování s jednoručkami

Jeden z nejlepších cviků pro rozvoj šíře vašich ramen, tímto cvikem rozvíjíte střed ramen. Rozpažky by neměli chybět ve vašem tréninku ramen.

Předpažování s jednoručkami

Předpažování s jednoručkami patří mezi cviky tvarovací. Tímto cvikem tvarujete přední stranu ramene za použití nízkých vah. Zvládnutí techniky není jednoduché a je často podceňované.

Francouzský tah v leže s velkou činkou

Francouzský tah s velkou nebo s jednoruční činkou patří mezi cvičenci k oblíbeným cvikům pro rychlý rozvoj tricepsů.

Kladivový bicepsový zdvih

Kladivový bicepsový zdvih je jediným cvikem rozvíjející hluboký sval pažní, který tvaruje paži. Bez důkladného rozvinutí tohoto svalu budou vaše paže stále ploché.

Francouzský tah v leže s jednoručkami

Další cvik, kterým procvičíte svalstvo zadní části paže. Francouzský tah v leže s jednoručkami můžete využít jako náhradu francouzského tahu s velkou činkou.

Benchpress úzkým úchopem nadhmatem

Benchpress úzkým úchopem je tlakový cvik, který by měl patřit mezi vaše základní cviky, které cvičíte pro rozvoj tricepsů. Na osu si můžete naložit dostatečnou zátěž a sval tak pořádně zatížit.

Kick - back prokreslete svoje tricepsy

Kick - back je tvarovací cvik, který nejvíce využívají ve svém tréninku ženy. Také muži mohou kick - back zařadit do svého tréninku pro lepší prokreslení tricepsů.

Bicepsový zdvih s velkou činkou nadhmatem

Pokud chcete mít svoje paže plně rozvinuté do každého detailu, musíte tento cvik zařazovat pravidelně do vašeho tréninku.

Tlaky ramen s jednoručkami

Tlaky s jednoručními činkami patří mezi základní cviky pro rozvoj deltových svalů. Vysvětlíme si správnou techniku cviku a popíšeme zde časté chyby při jeho cvičení.

Benchpress - cvik na prsa

Benchpress je nejznámějším a jistě i nejúčinnějším cvikem pro rozvinutí objemu prsních svalů.

Strana:  1 | 23

REKLAMA

 

 

www.levne-proteiny.cz www.jagrfit-sport.cz www.fitness-praha.com www.posilovani-fitness.eu/