Tréninkový deník ke stažení

Připravili jsme pro Vás na list papíru A4 přehledně zpracovaný týdenní Tréninkový deník.

Legenda Larry Scott – první vítěz Mr. Olympia! (r. 1965)

Larry, podívej se na býky, ti vůbec netrénují. Celý den jenom žerou trávu, jsou obrovský a silní!

Prevence bolestí kloubů

Pro preventivní užívání kloubní výživy jsou vhodné přípravky založené na hydrolyzovaném kolagenu, který vyživuje chrupavky, vazy a celý kloubní aparát.

Chcete mít široká ramena?

Vybudovat si široká ramena láká každého, kdo chodí do posilovny. Prakticky rozšířit ramena je však vetší problém než se může na první pohled zdát.

Nebezpečné cviky – příčiny zranění

Obecně lze říci, že cviky nebezpečné nejsou. Jsou pouze nezkušení, neopatrní a neponaučitelní lidé, kteří dokáží z výborných cviků udělat cviky vysoce rizikové.

Osobní trenér

Staňte se kvalitním a vyhledávaným trenérem ve vašem okolí. Nabízejte nadstandardní služby svým klientům, kteří vás budou všude doporučovat.

Trénink pro úplné začátečníky 3. možnost

Třetí možnost je používána málo, ale přitom je pro naprosté začátečníky nejvýhodnější. Začátečníci tomuto tréninku příliš nedůvěřují, jelikož do tréninku nejsou zařazeny všechny svalové skupiny.

Mrtvé tahy pro pevný zadeček

Senzační tajná zbraň na propracování vašeho zadečku. Jeden z nejúčinnějších cviků pro spodní partie těla. Máte stále problémy vytvarovat vaše pozadí. Procvičujete neustále zadeček?

Náhrada dřepů!

Dřepy jsou pro budování svalstva stehen velmi dobrým cvikem. Nahraďte dřepy jinými plnohodnotnými cviky.

Jak to chodí na Spinningu

Chcete začít se spinningem, ale nevíte co všechno tato pohybová aktivita obnáší?

 

 

2018 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.