Výběr posilovny – poprvé do Fitka

Pokud chcete začít pravidelně cvičit, musíte se nejdříve rozhodnout do jaké posilovny budete chodit. Dozvíte se podle čeho takovou posilovnu vybrat a co si vzít s sebou až do ní půjdete.

Kvalifikace na Fitness Olympia 2007

29.9.07 proběhne již 13tý ročník Fitness Olympia 07 v Las Vegas v Nevadě. Nejsledovanější souboj proběhne mezi Jen Hendershottovou (vítězka 2005) a Adelou Garciovou (vítězka 2004, 2006).

Kladivový bicepsový zdvih

Kladivový bicepsový zdvih je jediným cvikem rozvíjející hluboký sval pažní, který tvaruje paži. Bez důkladného rozvinutí tohoto svalu budou vaše paže stále ploché.

Ženy a doplňky výživy!

Chtěla bych zeštíhlit a nabrat nějakou svalovou hmotu a nevím jestli jsou pro mě doplňky výživy vhodné nebo ženám škodí?

Posilovací stroje ve vašem tréninku

Ten kdo vstoupí poprvé do posilovny, je určitě překvapen masou strojů, které vypadají jako příšery z nějakého sci-fi filmu.

Mrtvý tah

Mrtvý tah patří mezi ty nejzákladnější cviky pro zvýšení síly a svalové hmoty. Při provádění tohoto cviku s těžkými váhami je však třeba bezpečně zvládat techniku tohoto cviku.

Náhrada dřepů!

Dřepy jsou pro budování svalstva stehen velmi dobrým cvikem. Nahraďte dřepy jinými plnohodnotnými cviky.

Chcete mít široká ramena?

Vybudovat si široká ramena láká každého, kdo chodí do posilovny. Prakticky rozšířit ramena je však vetší problém než se může na první pohled zdát.

Leh sed s nohama na lavici

Leh sed s nohami na lavici rozvíjí celou břišní stěnu. Cvik můžete provádět v posilovně nebo doma se zvednutými nohami na lavici či židli.

Prevence poranění pohybového systému

Bolesti páteře se často objevují u většiny z nás. Ve většině případů se jedná o vrozené dispozice, které jsou podporovány nesprávnou chůzí, držením těla a sedavým zaměstnáním.

 

 

2018 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.