Cviky úklonové a rotační - svalstvo zad

Další strečinkové cviky, které protahují střed těla. Rotace a úklony uvolňují stres v oblasti bederní páteře a tím celkově cvičení napomáhá k lepší flexibilitě svalů.

Vejce - urychlí nárůst svalové hmoty

Slepičí vejce byli již několikrát zavrhnuty, což bylo na škodu. Vyhazování vaječných žloutků je velikým omylem ve výživě sportovců. Uvnitř tabulka výživových hodnot ve vejcích.

Kick - back, prokreslete svoje tricepsy

Kick - back je tvarovací cvik, který nejvíce využívají ve svém tréninku ženy. Také muži mohou kick - back zařadit do svého tréninku pro lepší prokreslení tricepsů.

Rozpažování s jednoručkami

Jeden z nejlepších cviků pro rozvoj šíře vašich ramen, tímto cvikem rozvíjíte střed ramen. Rozpažky by neměli chybět ve vašem tréninku ramen.

Aljašská treska smažená

Aljašská treska obalená ve vejcích a ve strouhance. Maso je měkké a jemně osmažené do zlatavé barvy. Treska je dobře prosmažená, voní a chutná po použitých surovinách.

Trénink pro začátečníky na 2 dny

Pokud jste odcvičili svůj první trénink pro úplné začátečníky, přejděte k novému zde představenému tréninku, který bude svým složením již odlišný a technicky náročnější.

Měřte svoje svaly

Vaše pokroky můžete sledovat několika způsoby. Vážením, měřením či pohledem do zrcadla. Váha může napomoci těm, kteří radikálně nabírají, či radikálně hubnou.

Vše o vitamínu C

Použití vitamínu C v kulturistice a fitness. Seznam přírodních zdrojů vitamínu C. Dávkování vitamínu C.

Anonymní zpověď - jak jsem nabral

Trénoval jsem tvrdě, ale nenabíral. Rozhodl jsem se proto udělat něco, co ovlivnilo v krátké době můj svalový růst a začal jsem konečně přibírat. Dnes již vážím 95 kilo čisté hmoty!

Kuřecí prsa se zeleninou

Kuřecí maso krájené na menší kousky, osmahnuté s cibulí a podušené s kořenovou zeleninou a máslem. Vůně a chuť jsou výrazné po použitých surovinách a přísadách.

 

 

2018 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.