Somatotyp – Endomorf

Endomorfní typ sportovce má problémy s tukem. Růst svalové hmoty je celkem rychlý, ale většinou za cenu přibrání s tukovým podílem.

Strečink prsních svalů

Zkrácené prsní svaly jsou jedním z nejčastějších problémů při posilování. Zkrácené svalově rozvinuté prsní svaly nebudí příliš pěkný pohled na okolí.

Domácí trénink I. – stačí základní vybavení

Často se ptáte, jak by měl vypadat domácí trénink. Tyto dotazy se dají rozdělit na dvě skupiny: na dotazy, kdy doma nemáte žádné vybavení a na dotazy, kdy disponujete základním vybavením.

Doplňky výživy – Proč je používat?

Nevíte jaké doplňky výživy používat a vlastně k čemu slouží? Využijte doplňky výživy k rychlejšímu svalovému růstu a k navýšení síly.

Kreatin – vše co potřebujete vědět

Snad nejosvědčenější a nejhojněji používaný doplněk stravy i profesionálními kulturisty. Každý kdo jen trochu cvičí jistě už o kreatinu slyšel.

Kuřecí prsa se zeleninou

Kuřecí maso krájené na menší kousky, osmahnuté s cibulí a podušené s kořenovou zeleninou a máslem. Vůně a chuť jsou výrazné po použitých surovinách a přísadách.

Jak rychle zhubnout?

Tento problém řeší řada z vás. Říkáte, že jste již vyzkoušeli všechny diety? A žádná nebyla účinná. Tento článek vám pomůže najít to správné řešení. Nadešel čas, kdy vaše kila půjdou dolů!

Bicepsový zdvih s jednoručkami v sedě

Tímto cvikem můžete před unavit bicepsy před cviky s velkou tyčí. Nebo naopak tento cvik použít až na závěr procvičování bicepsu. Dorazíte svaly a přinutíte je tak k maximálnímu růstu.

Ranní drink z ovesných vloček

Ovesné vločky jsou snad nejvýživnější snídaní. Chuť ovesných vloček je však dosti mizerná. Málo kdo může říci, že mu ovesné vločky opravdu chutnají. My si zde však ukážeme jak jejich chuť zlepšit.

Čočková polévka

Čočka je bohatá na rostlinné bílkoviny. Čočkou zlepšíte pestrost vaší stravy. Čočka se dá připravit jako samostatný chod, či jako polévka, kdy nepůsobí nadýmavě.

 

 

2018 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.