Ženy a doplňky výživy

Chtěla bych zeštíhlit a nabrat nějakou svalovou hmotu a nevím jestli jsou pro mě doplňky výživy vhodné nebo ženám škodí?

Co jíst? Nabírání svalové hmoty

Nábírání svalové hmoty úzce souvisí s příjmem kvalitní výživy po celý den. Co a kdy jíst se dozvíte v tomto článku, který postupně odkazuje do jednotlivých příbuzných témat.

Lee Priest nevystoupí na Mr. Olympii 2007

Profesionální kulturista Lee Priest je známý svými tvary. Svoji skvělou musculaturou dokáže kvalitně ohrožovat pořadí všech profi soutěží!

Rizoto

Už se vám přejídá klasicky připravená rýže? Zkuste malou změnu v podobě vepřového rizota.

Strečink hýžďových svalů

Protahování hýžďových svalů by mělo být spojeno se strečinkem spodní části těla.

Oběd a večeře pro přibrání

Pokud chcete nabrat svalovou hmotu je nutné dodržovat pravidelné příjmy stravy, jednotlivé denní chody mezi sebou musejí mít tedy svá pravidla. Jak by měli vypadat vaše obědy a večeře?

Redukční trénink A, B varianta II.

Redukční trénink je zaměřen na celé tělo, je rozdělen do dvou dnů a je určen pro pokročilé začátečníky. Trénink budete cvičit systémem 1 + 2. tzn. jeden den trénink + dva dny volna.

Jay Cutler 9 týdnů před Mr. Olympia

Aktuální fotky světového kulturisty Jaye Cutlera z pózování po tréninku, 9 týdnů před Mr. Olympia 2007.

Nudličky z vepřového masa

Nudličky z vepřového masa smažené a podušené na cibuli s výraznější slanou chutí a vůní po grilovacím koření, zjemněné máslem.

Kolik cviků na jednotlivé svalové partie?

Počet zvolených cviků v objemovém tréninku je základním pilířem při sestavování tréninku. Nevhodný počet cviků negativně ovlivní vaše svalové přírůstky.

 

 

2018 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.