Jak na lýtka?

Návod jak vybudovat základními cviky masivní tvarovaná lýtka.

Anonymní zpověď – jak mi zmohutnili paže!

Další anonymní zpověď jednoho ze čtenářů, který nám zaslal ke zveřejnění svůj příběh, aby vám ostatním mohl pomoci nabrat na objemu vašich paží.

První jídlo po tréninku, bílkoviny & sacharidy?

Každý kdo se snaží shodit či přibrat svalovou hmotu, by měl vědět co má jeho první jídlo po tréninku obsahovat. Vysvětlení toho jakou stravu přijmout a proč se dozvíte zde.

Výsledky Fitness Olympia 07

Přinášíme Vám prvních šest umístění na Fitness Olympia 2007.

Objemový trénink pro mírně pokročilé - 3 dny

Objemový trénink na 3 dny je připraven pro ty, co mají čas jen na tři tréninky v týdnu. I třemi tréninky můžete výborně odcvičit celé tělo. Trénink si je možné vytisknout.

Gustavo Badell 2 dny před Mr. Olympia 07

Gustavo Badell má výbornou formu před letošní Olympií. Posuďte sami jeho jednotlivé svalové pózy a zatipujte si jak to vše na konec dopadne.

Francouzský tah v leže s jednoručkami

Další cvik, kterým procvičíte svalstvo zadní části paže. Francouzský tah v leže s jednoručkami můžete využít jako náhradu francouzského tahu s velkou činkou.

Domácí trénink III. – stačí základní vybavení

Trénink je určen těm, kteří nechtějí nebo nemůžou z různých důvodů chodit do posilovny a mají doma základní vybavení, se kterým jsou schopni odcvičit trénink celého těla. Trénink si je možné vytisknout.

Tipy pro pevné paže - tricepsy

Nezaměřujte se jenom na spodní část vašeho těla, procvičujte pravidelně svalstvo paží. Bez pevných paží, vaše postava nebude vyvážená, proč tělo s pevným zadečkem nepřivést k dokonalosti!

Příprava Müsli tyčinky

Také se vám stává, že ve spěchu nemáte čas se plnohodnotně najíst a nebo máte chuť na něco sladkého. Zkuste nedostatek času a vaše chutě spojit a připravte si doma Müsli tyčinku.

 

 

2018 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.