Články o fitness | Sportovní výživa

 

HMB - růstový stimulant

HMB nepatří mezi nejpoužívanější suplementy, protože jsou velmi drahá. Ale dávkování HMB společně s Kreatinem zaručuje maximální růst svalové hmoty za současného prorýsovávání!

Měřte svoje svaly

Vaše pokroky můžete sledovat několika způsoby. Vážením, měřením či pohledem do zrcadla. Váha může napomoci těm, kteří radikálně nabírají, či radikálně hubnou.

Objemový trénink 3 x týdně (2. varianta)

Další praktický trénink pro pokročilé s částečným zařazením pyramidové metody u vybraných cviků. Trénink si je možné vytisknout.

Dřepy – otázky a odpovědi

Cvičíte rádi ve fitku dřepy nebo o nich teprve uvažujete? V obou případech si přečtěte následující řádky, které vás pomohou nasměrovat, ke správné technice provedení cviku a ukáží jeho výhody a rizika.

První kroky k nabírání svalů

Otázku jak nabrat svalovou hmotu si klade jistě každý, kdo usiluje o nárůst svalové hmoty. Základní pochopení této problematiky je v podstatě velice snadné. Pojďme na to.

Nadměrný příjem bílkovin

O bílkovinách se mluví jako o nejdůležitějších živinách pro nabírání svalové hmoty. To může vést sportovce k nadměrnému příjmu bílkovin ve snaze nabrat více svalové hmoty.

Květáková polévka

Květák je další zeleninou, která může zpestřit váš jídelníček. Květáková polévka má jemnou chuť po použitých surovinách a přísadách.

Přehled suplementů a jejich správné užívání

Žádný doplněk nedokáže plnohodnotně zastoupit pevnou stravu, která je základem v kulturistickém jídelníčku. Doplňky výživy jsou pro tělo další zdroj živin, které vhodně doplňují pevnou stravu.

Odpočinek mezi sériemi

Délka odpočinku mezi sériemi závisí především na tréninkové intenzitě, která je odpovědná za vaše silové a svalové přírůstky.

Sklapovačky s rotací

Sklapovačky s rotací rozvíjí celý břišní sval se zaměřením na šikmé břišní svaly. Cvik je velice náročný a není určen pro začátečníky, kteří by ho nemuseli silově zvládnout.

 

 

2017 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.