Unilaterální trénink

Máte problém rozvinout určitou svalovou partii? Zkuste Unilaterální trénink, kterým se zaměříte na vaše slabiny a změníte je během krátké doby k nepoznání.

German Volume Training

German Volume Training neboli zkráceně GVT je nový tréninkový systém, vyzkoušený již řadou známých i neznámých kulturistů po celém světě a to s výraznými výsledky.

Otázky a odpovědi - výživa I.

Problematika výživy je dosti obsáhlá a proto vám zde chceme také tímto způsobem zodpovídat některé časté dotazy týkající se této oblasti.

Sklapovačky s rotací

Sklapovačky s rotací rozvíjí celý břišní sval se zaměřením na šikmé břišní svaly. Cvik je velice náročný a není určen pro začátečníky, kteří by ho nemuseli silově zvládnout.

Tipy pro vaše ramena

Ženy ramena příliš neprocvičují, protože se domnívají, že to není nutné. Více se zaměřují na stehna a boky, ale ramena úmyslně zapomínají zatěžovat což je škoda.

Strečink tricepsových svalů

Strečink tricepsů by jste neměli podceňovat. Strečink má svá pozitiva, která se vyplatí využít ve svém objemovém či posilovacím tréninku.

Jsou spalovače tuku jenom podvod?

Každý kdo někdy zkoušel hubnout se určitě setkal s nabídkou nějakého převratného spalovače tuku. Možná jste i různé spalovače vyzkoušeli a teď už víte jaký efekt tyto spalovače mají.

Návrat Kevina Levrona na Mr. Olympii

Kevin Levron se vrací na soutěžní prkna. Má za sebou 12 let profesionální kariéry, kterou ukončil v roce 2003 a vydal se na hereckou dráhu.

Kvalifikace na Mr. Olympia 2007

Již dnes známe nominaci na letošní podzimní Mr. Olympii, která se koná 29.9.2007 v Las Vegas.

První jídlo po tréninku, bílkoviny & sacharidy?

Každý kdo se snaží shodit či přibrat svalovou hmotu, by měl vědět co má jeho první jídlo po tréninku obsahovat. Vysvětlení toho jakou stravu přijmout a proč se dozvíte zde.

 

 

2018 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.