Jak na roztažení hrudního koše?

Cvičíte prsa již několik let, máte dostatek hmoty, ale není to pořád ono? Něco tomu chybí? Možná šidíte sami sebe, váš hrudní koš by mohl budit mnohem větší objem na okolí. Jak toho dosáhnout?

Špenátová polévka

Výrobní postup špenátové polévky je upraven tak, aby byl co nejjednodušší a příprava byla co nejrychlejší. Polévka je hustší, vůně a chuť po použitých potravinách a přísadách.

Sacharidy - nejen základní informace

Přehledně se dozvíte jak se sacharidy dělí, k čemu slouží a další základní informace, které jsou zde jednoduše podané bez zbytečných chemických vzorců, které nikomu stejně nic neříkají.

Francouzský tah v sedě s jednoručkou

Francouzský tah v sedě s jednoručkou je další variantou francouzských tahů na procvičení tricepsových svalů.

Zastavuje cvičení růst?

Často kladená otázka, na kterou není snadné nalézt správnou odpověď. Kde je pravda? Zastavuje cvičení růst anebo nezastavuje?

Darrem Charless 3 týdny před Mr. Olympia 07

Aktuální forma Darrema Charlessa z IFBB Montreal Pro, kde se stal vítězem zhruba 3 týdny před Mr. Olympia 2007.

Bicepsový zdvih s velkou činkou podhmatem

Bicepsový zdvih s velkou činkou podhmatem je základní cvik pro budování svalové hmoty paží, především se jedná o rozvoj hmoty „bicepsu“ dvojhlavého svalu pažního.

Legenda Larry Scott – první vítěz Mr. Olympia! (r. 1965)

Larry, podívej se na býky, ti vůbec netrénují. Celý den jenom žerou trávu, jsou obrovský a silní!

Bramborová polévka

Polévka je světlá zahuštěná moukou s převahou zeleniny a brambor. Chuť je charakteristická po použitých surovinách a přísadách.

Kick - back, prokreslete svoje tricepsy

Kick - back je tvarovací cvik, který nejvíce využívají ve svém tréninku ženy. Také muži mohou kick - back zařadit do svého tréninku pro lepší prokreslení tricepsů.

 

 

2018 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.