Články o fitness | Sportovní výživa

 

Bicepsový zdvih s jednoručkami v sedě

Tímto cvikem můžete před unavit bicepsy před cviky s velkou tyčí. Nebo naopak tento cvik použít až na závěr procvičování bicepsu. Dorazíte svaly a přinutíte je tak k maximálnímu růstu.

Silově kulturistický trénink

Hledáte stále trénink, který by zaručil objem vašim svalům? Jestliže ano, přestaňte hledat jeden jediný trénink, který vlastně ani neexistuje. Trénink si je možné vytisknout.

Zdroje bílkovin v potravinách

O bílkovinách se toho napsalo již mnoho. Snad v každém časopise o kulturistice a fitness najdete článek o důležitosti bílkovin. Přinášíme vám přehled těch největších potravinových zdrojů bílkovin.

Tlaky s jednoručkami hlavou nahoru

Jestliže nemůžete nabrat svalovou hmotu na horní části hrudníku, zařaďte do tréninku tlaky s jednoručkami na šikmé lavici hlavou nahoru.

Nejste štíhlá – zkuste rotoped

Chcete zhubnout, ale nevíte jak na to? Nechce se vám do posilovny? Zkuste si pořídit rotoped, který vám v tom pomůže.

Jak na nejsilnější paže?

Silné vypracované paže budili od jak živa dojem síly a vitality. Budí respekt každého, kdo takový znak síly vlastní.

Vaječná omeleta se šunkou a rajčaty

Zpestření klasické vaječné omelety krájenou šunkou a kousky rajčaty. Pokrm má příjemnou chuť po šunce a rajčatech.

Strečink hýžďových svalů

Protahování hýžďových svalů by mělo být spojeno se strečinkem spodní části těla.

Kdy je čas na změnu tréninku?

Na otázku jak často měnit trénink, není až tak jednoznačná odpověď. Především záleží na vyspělosti cvičence a typu používaného tréninku.

Francouzský tah v sedě s jednoručkou

Francouzský tah v sedě s jednoručkou je další variantou francouzských tahů na procvičení tricepsových svalů.

 

 

2017 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.