Leh sed na zemi

Leh sed na zemi je snad nejznámnějším cvikem pro procvičení břišních svalů. Ale také se u něj dělá řada zbytečných chyb, které snižují efektivitu cvičení.

Strečink ramenních svalů

Strečink ramenních svalů je často opomíjen nebo pouze odbyt kroužením paží do předu a do zadu. Zkuste věnovat více minut před tréninkem také strečinku ramen.

Kuřecí prsa na másle s cibulí

Kuřecí prsa opečená na cibulce, přelitá šťávou a zjemněná máslem. Vůně a chuť pokrmu jsou jemné po použitých surovinách a přísadách.

15 tréninkových doporučení

Základní zásady pro začátečníky, které je třeba dodržovat při posilovacím tréninku.

Nudličky z vepřového masa

Nudličky z vepřového masa smažené a podušené na cibuli s výraznější slanou chutí a vůní po grilovacím koření, zjemněné máslem.

Příprava Müsli tyčinky

Také se vám stává, že ve spěchu nemáte čas se plnohodnotně najíst a nebo máte chuť na něco sladkého. Zkuste nedostatek času a vaše chutě spojit a připravte si doma Müsli tyčinku.

Kvalifikace na Fitness Olympia 2007

29.9.07 proběhne již 13tý ročník Fitness Olympia 07 v Las Vegas v Nevadě. Nejsledovanější souboj proběhne mezi Jen Hendershottovou (vítězka 2005) a Adelou Garciovou (vítězka 2004, 2006).

Co jíst? Nabírání svalové hmoty

Nábírání svalové hmoty úzce souvisí s příjmem kvalitní výživy po celý den. Co a kdy jíst se dozvíte v tomto článku, který postupně odkazuje do jednotlivých příbuzných témat.

Jsou spalovače tuku jenom podvod?

Každý kdo někdy zkoušel hubnout se určitě setkal s nabídkou nějakého převratného spalovače tuku. Možná jste i různé spalovače vyzkoušeli a teď už víte jaký efekt tyto spalovače mají.

Jaké doplňky stravy pro začátečníky?

Chystáte se poprvé do posilovny nebo již několik měsíců posilujete. K tomu dodržujete stravovací zásady a máte správný trénink sestavený za účelem vylepšit si postavu?

 

 

2018 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.