Články o fitness | Sportovní výživa

 

Příprava Müsli tyčinky

Také se vám stává, že ve spěchu nemáte čas se plnohodnotně najíst a nebo máte chuť na něco sladkého. Zkuste nedostatek času a vaše chutě spojit a připravte si doma Müsli tyčinku.

Přítahy jednoručky v předklonu

Přítahy jednoručky v předklonu se liší od ostatních cviků na zádové svaly tím, že cvičíte se zaměřením na jednu stranu těla. Procvičíte nejdříve jednu a následně druhou část širokého svalu zádového.

Vejce - urychlí nárůst svalové hmoty

Slepičí vejce byli již několikrát zavrhnuty, což bylo na škodu. Vyhazování vaječných žloutků je velikým omylem ve výživě sportovců. Uvnitř tabulka výživových hodnot ve vejcích.

Leh sed na zemi s rotací

Leh sed s rotací trupu je dalším cvikem jak lze cíleně procvičit přímí břišní sval s velkým zapojením šikmých svalů břišních.

Mistr estét Frank Zane

Frank Zane je velkou legendou kulturistiky konce 70. a začátku 80. let, přezdívaný Mistr estét či Mistr proporcí.

Přítahy velké činky v předklonu

Tento cvik je dalším objemovým cvikem, který buduje hloubku zad. Není však vhodný pro začátečníky, protože poloha těla při provádění tohoto cviku silně přetěžuje spodní část zad.

Super set - tréninková metoda

Supersety jsou další tréninkovou metodou, kterou si lidé často pletou se supersériemi. Snad pro snadno zaměnitelný název, přičemž jsou tyto dvě tréninkové metody od sebe značně odlišné.

HMB - růstový stimulant

HMB nepatří mezi nejpoužívanější suplementy, protože jsou velmi drahá. Ale dávkování HMB společně s Kreatinem zaručuje maximální růst svalové hmoty za současného prorýsovávání!

Darrem Charless 3 týdny před Mr. Olympia 07

Aktuální forma Darrema Charlessa z IFBB Montreal Pro, kde se stal vítězem zhruba 3 týdny před Mr. Olympia 2007.

Porovnání závodnic Ms. Olympia 07

Porovnání závodnic Ms. Olympia, které se letos umístili do čtvrtého místa.

 

 

2017 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.