Články o fitness | Sportovní výživa

 

Chcete mít široká ramena?

Vybudovat si široká ramena láká každého, kdo chodí do posilovny. Prakticky rozšířit ramena je však vetší problém než se může na první pohled zdát.

Ženy a doplňky výživy!

Chtěla bych zeštíhlit a nabrat nějakou svalovou hmotu a nevím jestli jsou pro mě doplňky výživy vhodné nebo ženám škodí?

Zvedání ramen ve stoji s velkou činkou

Zvedání ramen ve stoji s velkou činkou patří mezi základní cviky budující svalovou hmotu trapézů. Po zařazení tohoto cviku do tréninku dostávají trapézové svaly potřebný impuls k růstu.

Aerobní aktivita – hubnutí, vyrýsování

S názvem aerobní aktivita jste se určitě již setkali v různých článcích o hubnutí či v časopisech zabývající se sportovní aktivitou.

Zvedání ramen s velkou činkou za tělem

Zvedání ramen s velkou činkou za tělem je další variantou jak procvičit trapézové svaly z jiného úhlu.

Jak na objem bicepsů?

Vypracovat si bicepsy láká snad každého. Pro některé to může být i jediný důvod, proč chodí do posilovny. Ale jak dosáhnout maximální objem bicáků?

Strečink hýžďových svalů

Protahování hýžďových svalů by mělo být spojeno se strečinkem spodní části těla.

Otázky a odpovědi - výživa I.

Problematika výživy je dosti obsáhlá a proto vám zde chceme také tímto způsobem zodpovídat některé časté dotazy týkající se této oblasti.

Přítahy jednoručky v předklonu

Přítahy jednoručky v předklonu se liší od ostatních cviků na zádové svaly tím, že cvičíte se zaměřením na jednu stranu těla. Procvičíte nejdříve jednu a následně druhou část širokého svalu zádového.

Výsledky Fitness Olympia 07

Přinášíme Vám prvních šest umístění na Fitness Olympia 2007.

 

 

2017 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.