Články o fitness | Sportovní výživa

 

Mrtvý tah

Mrtvý tah patří mezi ty nejzákladnější cviky pro zvýšení síly a svalové hmoty. Při provádění tohoto cviku s těžkými váhami je však třeba bezpečně zvládat techniku tohoto cviku.

Prevence poranění pohybového systému

Bolesti páteře se často objevují u většiny z nás. Ve většině případů se jedná o vrozené dispozice, které jsou podporovány nesprávnou chůzí, držením těla a sedavým zaměstnáním.

Objemový trénink pro mírně pokročilé - 3 dny

Objemový trénink na 3 dny je připraven pro ty, co mají čas jen na tři tréninky v týdnu. I třemi tréninky můžete výborně odcvičit celé tělo. Trénink si je možné vytisknout.

Benchpress hlavou dolů

Benchpress hlavou dolů rozvíjí celý prsní sval se zaměřením na spodní část prsních svalů.

Problémy s klouby (menisky a disky)

Máte bolavé klouby, víte proč? Co děláte špatně? Používáte kloubní výživu?

Gustavo Badell 2 dny před Mr. Olympia 07

Gustavo Badell má výbornou formu před letošní Olympií. Posuďte sami jeho jednotlivé svalové pózy a zatipujte si jak to vše na konec dopadne.

Jay Cutler 4 dny před Olympií!

Poslední dostupné fotky Mr. Olympie 06 Jaye Cutlera 4 dny před samotnou soutěží. Mužská kategorie Mr. Olympia 07 vypukne v sobotu, 29. září.

Trénink pro začátečníky na 2 dny

Pokud jste odcvičili svůj první trénink pro úplné začátečníky, přejděte k novému zde představenému tréninku, který bude svým složením již odlišný a technicky náročnější.

Trénink pro úplné začátečníky 2. možnost

Druhá možnost bude pro někoho možná více zábavným tréninkem. Trénink je opět rozdělený na trénink A a B, kdy v tréninku A začínáte cvičit od shora dolů a v tréninku B od zdola (od nohou) na horu.

Prevence bolestí kloubů

Pro preventivní užívání kloubní výživy jsou vhodné přípravky založené na hydrolyzovaném kolagenu, který vyživuje chrupavky, vazy a celý kloubní aparát.

 

 

2017 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.