Články o fitness | Sportovní výživa

 

Alkohol a posilování

Často se ptáte jestli jedno pivo či více alkoholu požitý o víkendu zabraňuje svalovému růstu. V článku naleznete všechny odpovědi, na které se tolik tážete.

Špenátová polévka

Výrobní postup špenátové polévky je upraven tak, aby byl co nejjednodušší a příprava byla co nejrychlejší. Polévka je hustší, vůně a chuť po použitých potravinách a přísadách.

Pyramidou za sílou a objemem

Pyramida je osvědčená tréninková metoda, kterou je nutné zprávně používat a klesat s počty opakování podle tabulek v článku.

Dřepy – otázky a odpovědi

Cvičíte rádi ve fitku dřepy nebo o nich teprve uvažujete? V obou případech si přečtěte následující řádky, které vás pomohou nasměrovat, ke správné technice provedení cviku a ukáží jeho výhody a rizika.

Vítěz Mr. Olympia 07 - JAY CUTLER!

Králem kulturistiky se opět stal Jay Cutler! Ronnie Coleman skončil až na 4. místě a s kulturistikou končí.

Předpažování s jednoručkami

Předpažování s jednoručkami patří mezi cviky tvarovací. Tímto cvikem tvarujete přední stranu ramene za použití nízkých vah. Zvládnutí techniky není jednoduché a je často podceňované.

Nabírací jídelníček

Máme pro vás připravený praktický objemový jídelníček, který si můžete vytisknout pro vlastní potřebu.

Základní cviky – nevratné poškození páteře!

Existují cviky, které dokáží poškodit vaše zdraví velice rychle a nenávratně. Víte co vás čeká při nevhodně sestaveném tréninku a při dlouhodobém cvičení s nadměrnými váhami?

Kolik cviků na jednotlivé svalové partie?

Počet zvolených cviků v objemovém tréninku je základním pilířem při sestavování tréninku. Nevhodný počet cviků negativně ovlivní vaše svalové přírůstky.

Základní cviky – nevratné poškození páteře

Cviky, které přetěžují bederní páteř by ze zdravotních důvodů neměly cvičit sportovci, kteří nejsou starší 18ti let a začátečníci!

 

 

2017 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.