Kuřecí prsa na másle se šunkou

Drobnější kousky opečeného kuřecího masa z kuřecích prsíček s plátky prohřáté šunky. Vůně a chuť jsou jemné po použitých surovinách a přísadách.

Kuřecí prsa s grilovacím kořením

Kuřecí prsa okořeněná grilovacím kořením, přelitá šťávou, zjemněná máslem. Vůně a chuť pokrmu jsou jemné po použitých surovinách a přísadách.

Jak často chodit do posilovny?

Než si položíme otázku jak často chodit do posilovny, je nutné přesně vědět čeho chcete posilováním dosáhnout.

Základní cviky – nevratné poškození páteře

Cviky, které přetěžují bederní páteř by ze zdravotních důvodů neměly cvičit sportovci, kteří nejsou starší 18ti let a začátečníci!

Fotogalerie Jay Cutler – Mr. Olympia 2007

Jay Cutler letos potvrdil, že je nejlepším kulturistou planety a nechal za sebou znovu Ronnieho Colemana, který skončil až na 4 místě.

Anatomie zadní části stehna

Zadní část stehenních svalů si zaslouží v kulturistickém tréninku patřičnou pozornost. Zadní část stehenních svalů se také často nazývá slengově hamstringy.

Náhrada dřepů!

Dřepy jsou pro budování svalstva stehen velmi dobrým cvikem. Nahraďte dřepy jinými plnohodnotnými cviky.

Nebezpečné cviky – příčiny zranění

Obecně lze říci, že cviky nebezpečné nejsou. Jsou pouze nezkušení, neopatrní a neponaučitelní lidé, kteří dokáží z výborných cviků udělat cviky vysoce rizikové.

Stagnace - chci zase začít růst

Stagnace je stav, kdy se nezlepšujete, nepřibíráte na váze a ani silové výkony nejdou nahoru. Důvodů může být mnoho, nejdříve je nutné určit podstatu problému a potom hledat vhodné řešení.

Doplňky výživy – Proč je používat?

Nevíte jaké doplňky výživy používat a vlastně k čemu slouží? Využijte doplňky výživy k rychlejšímu svalovému růstu a k navýšení síly.

 

 

2018 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.