Články o fitness | Sportovní výživa

 

Sacharidy - nejen základní informace

Přehledně se dozvíte jak se sacharidy dělí, k čemu slouží a další základní informace, které jsou zde jednoduše podané bez zbytečných chemických vzorců, které nikomu stejně nic neříkají.

Anonymní zpověď – jak mi zmohutnili paže!

Další anonymní zpověď jednoho ze čtenářů, který nám zaslal ke zveřejnění svůj příběh, aby vám ostatním mohl pomoci nabrat na objemu vašich paží.

Kuřecí prsíčka s broskvemi

Kuřecí prsa s broskví je další jednoduchý recept, který každý zvládne. Kuřecí prsa obložená broskvemi jsou podušená na másle, což dodává pokrmu lehkou chuť.

Trénink pro úplné začátečníky 2. možnost

Druhá možnost bude pro někoho možná více zábavným tréninkem. Trénink je opět rozdělený na trénink A a B, kdy v tréninku A začínáte cvičit od shora dolů a v tréninku B od zdola (od nohou) na horu.

Stagnace - chci zase začít růst

Stagnace je stav, kdy se nezlepšujete, nepřibíráte na váze a ani silové výkony nejdou nahoru. Důvodů může být mnoho, nejdříve je nutné určit podstatu problému a potom hledat vhodné řešení.

BCAA – doplnění aminokyselin po tréninku

Dalším velice používaným doplňkem výživy jsou BCAA, která jsou nezbytná při objemovém i rýsovacím tréninku.

Negativní opakování - tréninková metoda

Negativní opakování patří mezi tréninkové metody, které budují svalovou sílu. Jestliže potřebujete rozvinout sílu, negativní opakování jsou jednou z možností jak zvýšení síly úspěšně dosáhnout.

Strečink svalstva šíje a krku

Základní a jednoduchý strečink svalstva šíje a krku, který by jste měli provádět před každým posilovacím tréninkem a i mimo posilovnu.

Jak na lýtka?

Návod jak vybudovat základními cviky masivní tvarovaná lýtka.

Glutamin - rychlá regenerace po tréninku

K čemu je vlastně Glutamin dobrý? Žádný zbytečně dlouhý článek, ale jasné a zřetelné informace o Glutaminu.

 

 

2017 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.