Vejce zapečená se šunkou

Asi nejznámější pokrm z vajec ochucený šunkou, s typickou chutí po vejcích.

Základní cviky – nevratné poškození páteře

Cviky, které přetěžují bederní páteř by ze zdravotních důvodů neměly cvičit sportovci, kteří nejsou starší 18ti let a začátečníci!

Kolik bílkovin pro růst vašich svalů?

Bílkoviny nebo také často nazývané proteiny, jsou důležitými stavebními látkami v lidském těle. Nás zde především zajímá jak je nejlépe využít pro rozvoj svalového potenciálu.

Strečink svalů předloktí

Svalstvo předloktí je menší, ale zato velmi početnou skupinou svalů - flexorů a extenzorů, které si před tréninkem zaslouží kvalitní protažení. Čeká na vás 9 jednoduchých strečinkových cviků.

Domácí trénink II. – stačí základní vybavení

Článek je dalším pokračováním série domácích tréninků, které si tolik žádáte. V domácím tréninku I. jsme se zaměřili na jeden tréninkový den. Nyní si trénink rozdělíme do dvou dnů.

Jak rychle vyrýsovat

Často se ptáte jak prakticky vyrýsovat, jak se zbavit přebytečného tuku, který obklopuje vaše svaly. Ukážeme si několik nejlepších typů, jak vyrýsování rychle dosáhnout.

Francouzský tah v leže s jednoručkami

Další cvik, kterým procvičíte svalstvo zadní části paže. Francouzský tah v leže s jednoručkami můžete využít jako náhradu francouzského tahu s velkou činkou.

Vítěz Mr. Olympia 07 - JAY CUTLER!

Králem kulturistiky se opět stal Jay Cutler! Ronnie Coleman skončil až na 4. místě a s kulturistikou končí.

Přetrénování – ztráta svalové hmoty

Do stavu přetrénování se často dostávají silně motivovaní jedinci, kteří tréninku věnují dostatek svého času. Mají dobré výživové zvyklosti a dělají vše proto, aby se stále zlepšovali.

Super set - tréninková metoda

Supersety jsou další tréninkovou metodou, kterou si lidé často pletou se supersériemi. Snad pro snadno zaměnitelný název, přičemž jsou tyto dvě tréninkové metody od sebe značně odlišné.

 

 

2018 © Vseokulturistice.cz – Všechna práva vyhrazena.